• خانه
  • مدارس کلاسیکو
    • مدرسه فسفر
    • مدرسه ادونس
    • مدرسه حرفه ای ها
  • نمونه سؤال تیزهوشان
  • ثبت نام کلاس‌های خصوصی کلاسیکو
  • اخبار و رویدادها
  • چندرسانه ای
    • مقاله
    • فیلم
    • پادکست دوات
    • رادیو
    • پیوندهای مفید
  • درباره ما
    • معرفی کلاسیکو
    • هیأت علمی
  • تماس باما
دانایی، بزرگترین ثروت است.
44854286 (021)
info@classiko.ir
عضویتورود
کلاسیکو
  • خانه
  • مدارس کلاسیکو
    • مدرسه فسفر
    • مدرسه ادونس
    • مدرسه حرفه ای ها
  • نمونه سؤال تیزهوشان
  • ثبت نام کلاس‌های خصوصی کلاسیکو
  • اخبار و رویدادها
  • چندرسانه ای
    • مقاله
    • فیلم
    • پادکست دوات
    • رادیو
    • پیوندهای مفید
  • درباره ما
    • معرفی کلاسیکو
    • هیأت علمی
  • تماس باما

What to think of when managing a Hotel service

صفحه نخست › انجمن ها › The best Hotel WordPress Theme › What to think of when managing a Hotel service

  • این موضوع 0 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در ۵ سال، ۸ ماه پیش بدست کلاسیکوکلاسیکو به‌روزرسانی شده است.
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • 15 شهریور 1395 در 00:17 #6827
    کلاسیکوکلاسیکو
    مدیرکل

    How to Start a Boutique Hotel: How to Market Your Boutique Hotel

    An oft-overlooked aspect of opening a smaller hotel is your product distribution, or how you market yourself. Because you don’t have that existing brand recognition of the larger chains, you need to get the word out there about your resort. By defining your resort as a brand of one and communicating your standards in the same way that larger resorts do, your customers will gain a level of comfort and familiarity with your resort. Telling a unique story behind the location or history of the hotel (for The Chelsea, it’s nod to Atlantic City’s past) can put you over the top in terms of occupancy and success.

    The fundamental of marketing for a Hotel is that you must have a nice and beautiful Hotel Website. Consider using Hotel WordPress Theme Sailing – the best WordPress hotel theme for your business.

    The good thing for many start-ups is that the Internet has made this marketing aspect considerably easier. You can now put your boutique hotel on a level playing field with some of the larger branded properties thanks to the benefits of travel search engines like Expedia, Bing, Hotels.com and more as a great way to raise your brand recognition.

    No matter how you break it down, it comes down to your return on investment as a boutique hotel. But with no franchise fees and the opportunity to operate with your own customer service ideas and brand characteristics, boutiques offer the chance to succeed as an independent hotel.

  • نویسنده
    نوشته‌ها
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید. Login here

جستجو

دسته‌ها

  • اخبار و رویدادها
  • مقاله
  • وبلاگ
  • حریم خصوصی
  • شرایط قوانین
  • نقشه سایت
  • خرید قالب

کلاسیکو

  • مدرسه فسفر
  • مدرسه ادونس هفتم
  • مدرسه ادونس هشتم
  • مدرسه ادونس نهم

لینک ها

  • کلاس ها
  • سوالات متداول
  • مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی
classiko logo

تهران ابتدای ستاری شمال به جنوب، خیابان اخلاص، پلاک 11

44854286 (021)

info@classiko.ir

فهرست ها

  • درباره ما
  • هیأت علمی
  • بلاگ
  • تماس باما

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کلاسیکو محفوظ است | طراحی و اجرا سنا وب دیزاین

ورود با شبکه اجتماعی:

خارج شوید Google خارج شوید Instagram خارج شوید Windowslive خارج شوید Yahoo

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

Register a new account

Are you a member? Login now